Veelgestelde vragen

3
Verfijn het onderwerp
3
Verfijn het onderwerp
3
Verfijn het onderwerp
terug
Over mijn verzekering
4
Wat is uw vraag over 'Betaalachterstand'?
terug
Betaalachterstand
  • Ik loop achter met mijn betalingen, wat nu?

    In Mijn Yarden vindt u een overzicht van uw betalingen. Via de betaallink kunt u meteen uw achterstand voldoen. Heeft u geen betaallink ontvangen, neemt u dan contact met ons op.

    Een achterstand in uw premiebetaling van langer dan 56 dagen kan beëindiging van uw polis betekenen. 

    Als u nog geen Mijn Yarden account heeft kunt u deze snel en eenvoudig aanmaken

    Betaalde u uw jaarpremie altijd met een acceptgiro? Dan ontvangt u voortaan van Yarden een factuur via internet of de post.
  • Als Bewindvoerder heb ik om een overzicht van de achterstand gevraagd, waar kan ik deze vinden?
  • Hoe kan ik zien wanneer ik mijn premie voor mijn uitvaartverzekering heb betaald?
  • Mijn polis is wegens betaalachterstand geroyeerd, kan ik de achterstand nog betalen en de polis laten herstellen?