Veelgestelde vragen

3
Verfijn het onderwerp
3
Verfijn het onderwerp
3
Verfijn het onderwerp
terug
Over mijn verzekering
4
Wat is uw vraag over 'Premie'?
terug
Premie
  • Hoe kan ik zien of al mijn betalingen zijn binnengekomen
  • Waarom heb ik een bedrag teruggekregen?

    Het bedrag dat u heeft teruggekregen kan teveel betaalde premie zijn. Wij adviseren u het bedrag op de factuur na te kijken. U vindt de facturen in de Mijn Yarden omgeving.

  • Kan ik mijn premie op een andere dag in de maand laten afschrijven?
  • Kan ik de betaalmethode van mijn premie wijzigen?
  • Op welke manieren kan ik mijn premie betalen?
  • Hoe kan ik zien wanneer ik mijn premie voor mijn uitvaartverzekering heb betaald?
  • Wat is het rekeningnummer van Yarden?
  • Welk kenmerk kan ik vermelden bij een betaling?
  • Kan ik de factuur met i-Deallink (betaallink) opnieuw ontvangen?
  • Yarden heeft niet automatisch kunnen afschrijven, wat nu?